zaterdag 2 juni 2012

Nog 1 maandje!

Hallo! :-)
Over een maandje vertrek ik dus eindelijk naar Ierland! Vorig jaar november wilde ik heel graag een jaar op uitwisseling gaan, dit mocht niet dus heb ik besloten om een reis te maken. Ook in een gastgezin. Ik heb heel veel programma's van wep opgezocht en ben dan uiteindelijk bij Ierland terechtgekomen. Vooral omdat het zo een mooi land is! In Januari heb ik mij dan ingeschreven. Ik ben mijn ouders zo dankbaar dat ik dit mag doen, het lijkt niet zo veel, maar voor mij is dit echt een hele uitdaging!! Van januari droom ik dus al naar de dag van 4Juli, de dag waarop ik vertrek. Ik ben nog nooit zover gereisd en heb ook nog nooit in een vliegtuig gezeten! Dit zal mijn eerste keer zijn en nog wel alleen! :p
Volgende week beginnen mijn examens eerst nog, als deze gedaan zijn nog maar anderhalf weekje. Van mij mogen ze dus wel beginnen.
Ja, binnenkort alles klaar beginnen maken en zien dat alles in orde is.
Ik zal de drie weken dat ik in Ierland zit hier alles zo een beetje bijhouden, wat ik elke dag doe en natuurlijk hoe het gastgezin is. Ook foto's! :D

tot over een maand! xxx Tisha

2 opmerkingen: