maandag 11 juni 2012

Eerste contact gastgezin!

Vorige week woensdag heb ik de details van mijn gastgezin gekregen!! :-)
Ik was écht super blij!! Alles is hoe ik het wilde hebben.
De plaats is in Wexford, Craanford. Een heel mooie plaats, echt heel mooie natuur en omgeving wat ik toch belangrijk vond. Mijn gastpapa, is een boer; fijn! :) Gastmama is een huismoeder en 4 kinderen. Een meisje en een jongen van 15, een meisje van 11 en dan nog een jongen van 9. Hier ben ik ook tevreden mee, ik ben het gewoon om 4 zussen te hebben, dus daar zal het wel een beetje gelijk hier zijn.
Ik heb direkt een mail gestuurd en een smsje. In het smsje wat ik terugkreeg vertelde Mary, mijn gastmama, dat ze ernaar uitkeek wanneer ik zou komen en dat ze hoopt dat het weer dan wat beter wordt. Van mijn gastzus, Lena, heb ik ook al een mailtje gekregen! Ik ben echt ongeloofelijk blij.
Nu is het gewoon wachten tot ik mag vertrekken... nu eerst de examens.
Kijk er naar uit om hen te ontmoeten!! nog 22 dagen.....

x Tisha!

2 opmerkingen: